اخبار

خواص سنگ های قیمتی

الماس. الماس کربن خالص و بی‌رنگی است که به رنگ‌های قهوه‌ای مایل به زرد نارنجی روشن و حتی سیاه دیده می‌شود و از دهانه آتشفشان‌های قدیمی به دست می‌آید محل استخراج این سنگ در کشورهای آفریقا هندوستان برزیل و سیبری است.تاثیر بر بدن انسان عیسی یک درمانگر اساسی و واقعی تلقی می‌شود.دارای نیروی بسیار تصفیه کننده از اعضای بدن و تقویت کننده عضوهای دفع کننده از جمله مثانه و کلیه‌ها است. به علاوه از به وجود آمدن سنگ کلیه مثانه و کیسه صفرا جلوگیری می‌کند.برای بیماری معده و روده بسیار موثر است به خصوص تعیین کننده بیماری‌های استخوانی و غدد می‌باشد و غده تیموش را تحریک می‌کند همینطور برای بیماری‌های و عدم تعادل بسیار مفید است.الماس باعث نیروبخشیدن به مغز و دو نیم کره آن و همچنین مخچه سیستم‌های ماهیچه‌ای به طور کامل اعصاب و انشعابات آن می‌شود.این سنگ باعث رفع مسمومیت تسکین نقرس تقویت چشم‌ها و مصونیت بدن نیز می‌شود.اثر بر روح و روانسنگ الماس برای تصفیه و پاک کردن اندیشه و ذهنیات ما بسیار سودمند است.

الماس باعث تعادل استقرار و ارج نهاندن در ما می‌شود و همچنین حس حسادت را در کنترل می‌کند و عدم اطمینان به دوست یا شریک را از بین می‌برد.
الماس به ما یاد می‌دهد در زندگی شکست ناپذیر باشیم همچنین ما را از اشتباهات ما آگاه می‌سازد خطر خودخواهی و غرور را از بین می‌برد به طوری که این سنگ برای عیان و اشرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *